Stiri / “Aici hainele tale devin mai calduroase!”
O campanie Samusocial din Romania, in parteneriat cu Mercury360, Total Wash si Nufarul
17 noiembrie 2011

haine-vechi

Incepand cu saptamana aceasta, va indemnam sa veniti in curatatoriile Total Wash si Nufarul din Bucuresti si sa donati articolele de imbracaminte de care nu mai aveti nevoie. Aceste haine pot salva vietile persoanelor fara adapost, care au atata nevoie de ele pentru a supravietui sezonului rece.

Campania inceputa saptamana aceasta se va derula pe toata perioada iernii. Donatiile de haine se vor primi in sase curatatorii Total Wash, cinci ale partenerilor lor si in alte 29 de centre ale curatatoriei Nufarul. Verificati lista curatatoriilor Total Wash si Nufarul pentru a vedea care este cea mai apropiata de casa dumneavoastra.

Monica Tautul, PR Manager al Samusocial din Romania: “Din pacate, conform experientei din anii anteriori, am constatat ca numarul cel mai mare de decese, in randul acestei populatii, creste pe timpul iernii. Campania de donare de haine vine in intampinarea nevoilor persoanelor adulte fara adapost, pe care incercam sa le ajutam sa treaca cu bine peste aceasta perioada a anului. Au nevoie de pulovere, geci, pantaloni, manusi, caciuli, fulare, sosete, incaltaminte groasa si alte lucruri pe care nu le mai folositi, insa care, pentru acesti oameni, inseamna inca un strat protector impotriva frigului ce va veni.”

Campania de colectare propune clientilor curatatoriilor partenere sa revina intr-una din locatiile Total Wash si Nufarul din Bucuresti cu o haina mai veche, pe care o pot dona pentru a ajuta la salvarea vietii unei persoane adulte fara adapost.

Conform statisticilor Samusocial din Romania, in Bucuresti traiesc aproximativ 5 000 de adulti ai strazii, pentru care sunt puse la dispozitie numai 330 de locuri de adapostire in centrele Primariilor din sectoarele 1, 2, 3 si 6.
Singurele curatatorii care au rezonat cu nevoia de supravietuire a oamenilor strazii sunt Total Wash si S.C. Nufarul S.A., care s-au aratat disponibile sa colecteze hainele donate de cei care le trec pragul, pentru a oferi o sansa la caldura celor fara dapost.

Ideea acestei campanii vine de la agentia partenera Mercury360, unde au incercat sa faca iarna mai calduroasa: Liviu Turcanu (Director de Creatie), Ionut Rusu (Creative Group Director), Ruxandra Papuc (Copywriter) si George Lupeanu (Copywriter), Daniel Strugariu (Art Director).