« Inapoi la newsletter

"Daruieste putin din caldura ta!"- panou termic interactiv pentru o cauza sociala

poza_articol

Inovatie pe piata de publicitate din Romania.
"Daruieste putin din caldura ta!"- panou termic interactiv pentru o cauza sociala

In luna februarie a.c., Leo Burnett Group si Samusocial din Romania au lansat initiativa “Daruieste puțin din caldura ta!”, o actiune de constientizare a nevoii critice de adaposturi incalzite pentru oamenii strazii.

Din dorinta de a face cat mai vizibila aceasta problema, statia de autobuz Sfantul Gheorghe din centrul capitalei a fost incalzita pe timpul noptii pentru persoanele fara adapost. Acest lucru a fost posibil prin inlocuirea panoului publicitar din statie cu un panou termic interactiv. Pentru a-i face pe oameni constienti ca este nevoie de implicarea lor in a sustine funtionarea adaposturilor, trecatorii erau invitați sa faca un prim pas si sa cedeze putin „din caldura lor umana” prin atingerea panoului pret de cateva secunde pentru a-l incalzi. In schimbul efortului lor, stația devenea un adapost calduros pe timpul noptii.

 "Spune-mi si o sa uit, arata-mi si o sa tin minte, implica-ma si voi intelege” e un proverb devenit crez publicitar. Prin aceasta campanie am incercat sa implicam oamenii pentru a-i face sa constientizeze ca numai cu ajutorul lor se poate rezolva problema grava a celor fara adapost. Totodata, am facut ca in mod direct un mediu publicitar sa ajute o cauza, transformand un panou de reclame intr-un panou care da caldura" a declarat Victor Stroe, Planning Director al agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, unul dintre initiatorii ideii.

"Din pacate, numarul de locuri de adapostire din Bucuresti este insuficient pentru a satisface nevoia celor aproximativ 5.000 de oameni fara adapost din capitala. Conform statisticilor, aproximativ 300 de oameni fara adapost mor in fiecare an, mai ales in sezonul rece. Prin intermediul acestui proiect pilot am incercat sa demonstram cetatenilor Capitalei ca exista solutii de incalzire pe perioada iernii, dar este nevoie de resurse si bunavointa pentru a le pune in practica" a adagat Sabina Nicolae, Director Executiv Samusocial din Romania.


Sursa: Romania TV

Actiunea “Daruieste putin din caldura ta!” este un proiect pilot ce doreste pe viitor sa ia amploare si sa vina cu noi solutii pentru ajutorarea oamenilor strazii.

"Daruieste putin din caldura ta!" este o actiune initiata de Leo Burnett & Target, pentru organizatia nonguvernamentala Samusocial si sustinuta de Starcom MediaVest si EPA Media.

Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team si Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 si pana in prezent, grupul si-a extins aria de expertiza prin companii specializate in creatie, media, relatii publice si comunicare digitala, fiind cel mai dinamic si mai premiat grup de comunicare din Romania - cu un palmares de aproximativ 300 de premii si un numar impresionant de nominalizari la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienti al celor 8 companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali pentru care creeaza povesti de succes.


« Inapoi la newsletter
Abonati-va pentru a primi prin e-mail noutati despre activitatea Samusocial din Romania

Nume:
Email: