« Inapoi la newsletter

Testimonial Apa Nova Bucuresti

poza_articol
1. Sunteti partener stabil al organizatiei Samusocial din Romania de mai bine de 5 ani. Care a fost motivatia principala pentru a demara un astfel de parteneriat?

Samusocial din Romania actioneaza dupa valori pe care si noi le sustinem:  solidaritatea si respectul demnitatii umane. In plus, asociatia actioneaza pe raza intregului Bucuresti, oras in care suntem si noi foarte implicati. Impreuna cu Samusocial ne straduim sa-i ajutam pe cei care sunt nevoiasi.

2.
Care este cel mai longeviv proiect de responsabilitate sociala pe care il desfasurati si de ce?

Cel mai longeviv proiect de responsabilitate sociala desfasurat de Apa Nova Bucuresti este legat de restaurarea picturii murale  de la Biserica Doamnei din Bucuresti. Proiectul a fost initiat acum cinci ani si se deruleaza in continuare.

3. Care este politica proiectelor de CSR in care sunteti implicati?

Politica proiectelor de CSR este axata pe protejarea patrimoniului istoric, cultural, religios , pe protejarea mediului si sustinerea culturii.

4. Proiectele de responsabilitate sociala se bazeaza atat pe resurse financiare, cat si pe resurse umane. Care este tipul de resurse pe care le folositi cel mai des in proiectele cu Samusocial?

Tipul de resurse utilizate cel mai des este cel financiar. Asta nu inseamna ca nu am sustinut asociatia si prin alte modalitati. Am pus la dispozitie o casa de 80 m2 si un teren pe care este instalat un centru de zi.  De asemenea, am promovat proiectele Samusocial catre alte firme mari si catre Primaria Municipului Bucuresti. Cu ajutorul angajatiilor am organizat o colecta de haine care au fost trimise catre beneficiarii asociatiei.

5. Pentru urmatorii ani in ce alte proiecte de responsabilitate sociala doriti sa va implicati? Care ar fi publicul tinta pentru care doriti sa desfasurati astfel de proiecte si inca nu ati reusit?

Si pentru urmatorii ani vom promova proiecte care vizeaza protejarea patrimoniului istoric, cultural, religios , protejarea mediului si sustinerea culturii.
Din punct de vedere social, publicul nostru tinta il reprezinta chiar clientii Apa Nova Bucuresti. Prin ceea ce facem incercam si speram ca reusim sa raspundem direct nevoilor lor de a trai  intr-un oras  care- si cunoaste si protejeaza trecutul si valorile, care se ingrijeste de un mediu sanatos si care se hraneste spiritual.

« Inapoi la newsletter
Abonati-va pentru a primi prin e-mail noutati despre activitatea Samusocial din Romania

Nume:
Email: