Carrefour Romania

aimfCarrefour Romania si Samusocial – un parteneriat puternic pentru grupurile sociale cu mijloace de existenta reduse

Grupul Carrefour detine la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri si peste 1.300 hypermarketuri. In Romania, patrimoniul sau include in prezent, 22 de hypermarketuri si 24 de supermarketuri, beneficiind de o suprafata de vanzare totala de 173.700 m2, pe segmentul de hypermarket si 23.200 m2 pentru supermarketuri.

O data cu expansiunea sa, Carrefour si-a intensificat activitatea in domeniul social, cultural si in ceea ce priveste mediul inconjurator. Unul dintre partenerii nostri cei mai importanti in dezvoltarea proiectelor sociale este Samusocial Romania, cu care am inceput colaborarea inca din 2006.

In tot acest timp am sustinut si vom continua sa ne implicam in proiectele Samusocial pentru a participa activ la imbunatatirea vietii sociale in segmentul de populatie vizat de organizatia internationala.

Sustinem activ proiecte precum: Centrul de zi, Spatiul de igiena, Grupul creativ educational prin intermediul carora oameni fara casa beneficiaza de conditii umane de viata si primesc o sansa la reintegrarea in societate. Efectele acestor actiuni sociale se pot vedea la nivelul infrastructurii sociale si suntem onorati ca suntem parte din tot acest fenomen.

Mai mult, prin intermediul Fundatiei Internationale Carrefour ne-am angajat sa sustinem proiecte propuse de Samusocial pentru a participa la imbunatatirea calitatii vietii in primul rand, insa si pentru a mobiliza opinia publica, in momentul in care aceste proiecte sunt vizibile si rezultatele sunt favorabile unor persoane fara speranta de viata mare, intr-o prima faza.

Samusocial este o organizatie internationala cu o intensa activitate in domeniul social, un partener puternic pe care l-am ales sa-l sustinem in intentiile umanitare de a influenta pozitiv viata unui numar considerabil de persoane.